091228, måndag.

Hejsan:)
Vaknade ungefär halv 9 idag.
Sen gick jag in och duschade & fixa mig och sånt:)
Sen kvart över 11 ungefär, körde pappa mig&bella till tågstationen.
Ja, så köpte vi biljetter&så.
Sen satt vi oss på tåget 5 min innan vi åkte.
Åkte i 2 timmar och sen var vi i Halmstad:))
Så stod mina två älskade kusiner där:)
Så körde morbror oss till Emelies lägenhet. (Emelie&Frida heter mina kusiner.)
Och så började Emelie göra pannkakor, jag fick inte hjälpa till för att vi gjorde heelt olika.
HAHHHAHAHHAA, asså jag fick ju hjälpa till men hon fick göra det hihi ;$
Sen åt vi, sen gick vi till stan:)
Det tog typ 3 minuter, hon bor typ nästan i stan.
Hiihhii:D
Vi gick inte så länge, vi orkade typ inte hihih x)
Sen tog Frida bussen hem, så gick jag & Emelie och köpte kanelbullar:)
Sen åt vi hahaha, och kolla på mr.bean & the city:))
Nu håller hon på att laga kyckling&jag ska snart skära grönsaker:)
Ja, sen ska vi kolla på film, det blir nog the girl next door ihihihiihihi :D
Den är skiiitbra:)

Puss&haaaj!


/PAAAU




Kommentarer
Postat av: bella

sötis! :) <3

2010-01-31 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0