11 december 2009, fredag :D

Hejsan du:)
Idag började det med skola & vi gick lucia :)
Jag var lucia (AA
dt började med att vi bytte om & sånt.
Sen började vi sjunga i Marias klass.
Vi sjöng först santa lucia, sen last christmas, sen tänd ett ljus och sen santa lucia igen.
Vi fick bara ha 3 låtar, så det fick bli dem x]
Sen gick vi till 4 klassrum till, det gick jättebra i alla klassrummen faktiskt:)
Jag&Adam sjöng solo i Last christmas, Ellen och Erica också.
Det blev en lyckad morgon:)
Efter vi hade gått så var det rast men då var Luciatåget inne och åt pepparkakor och lussebullar och
drack päron&apelsindryck:)
Skit gott.
Men dom som inte var med i luciatåget fick inget hihi (AA)
Sen hade vi vanliga lektioner.
Jag blev klar med min nessesär idag, blev faktiskt jättenöjd:)
Sen cykla jag hem, satt upp julsaker & sånt & nu har våra gäster kommit, så ska gå ut och säga hej:)
(vi ska fira julafton med pappa idag för mina "extra bröder" ska iväg och kommer inte hem förens i januari xd)

Pusspådej;**


/PAULINAAKUUNG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0