söndaag:)

Idag blev det Fredde, Simme, Nellie, Evelina och Sandra :)<3
Vi va typ helt sjuka, ja, jag och Evelina då. ;)
Först så när Evelina kom med bussen, så stod jag och Nellie och väntade på henne, och efter nån minut kom Sandra på sin cykel också.
Sen gick vi hem till Simme, och där va Fredde också.
Haha, det var riktigt kul, först ringde vi på dörrklockan, och så öppnade ingen.
Då rycker jag i dörren, som var öppen, och skriker, hallå, är det nån hemma ?
Haha, alla andra bara; Paulina tänk om det hade varit fel hus ;oo
Sen gick vi bara till bäcka&där, hahaha asså Evelina&Nellie bor ju inte där vid husie/vide så dom bara ; Var e vi & sånt hhaah.
Sen fick vi för oss att vi skulle åka hem till Evelina, men ingen palla så vi stannade i Malmö.
Sen så gick Sandra hem, och Nellie och jag skulle hem också.
Simon hade redan gått hem för att äta, så Evelina och Fredde följde mig&Nellie hem.
Sen ville ingen hem, så vi gick in till mig och spelade buzz haha, riktigt kul. 
Evelina förlorade, riktigt mycket, med typ tjugo poäng hahahah. :D 
Vi andra fick 60 nånting, och Evelina 40 :)
Men jag vann allt (HH)
Sen kom Simon också, men då gick Nellie.
Sen skulle Fredde och Simon typ hem, så då var det bara jag och Evelina.
Vi spelade typ lite buzz, sen skull jag med bussen. 
Jag bor ju ungefär 5 min från busshållsplatsen, och vi gick från mig 3 min innan bussen skulle komma, så vi sprang som fan.
Men sen orkade inte så hittade hon dit så fick hon springa ensam hhehe:D 


Ni får ursäkta om ni inte hängde med i min sjuka dag haha, men kul var det iallafall :)


Hihi, ursäkta den dåliga kvaliten på bilden, mobilkamera :)<3

/ PaulinavEvelina








Kommentarer
Postat av: eveliinaVpaulina

hihi, jag älskar dig min kungliga abv. <33

2009-12-28 @ 19:26:22
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0