; ffredag/llördag

Helluiwe.
FREDAG:

Det började som vanligt med skola.
Per var sjuk, så vi hade Hasse som vår "vikarie".
Vi hade prov i Historia/Religion, om Hinduism.
Asså det gick verkligen inte bra, jag kunde inte mkt.
Hoppas jag inte får omprov bara (AAA
Sista ämnet vi har på fredagarna är slöjd (jag har syslöjd), och det blev lite
wierd som vanligt..
Filip&vår syslöjdslärare "bråkade".
Efter lektionen fick vi godis:D
När jag kom hem åt jag och sen satt jag mig vid facebook, farmville (Y)
Sen fixa jag mig & sen gick jag till scoutlokalen, Sandra&Izabella skulle ha fest! :D
När jag kom dit var där ändå många, typ 16pers.
När alla var där var vi typ 24pers. :)
Vi körde olika "lekar", limbo,hela havet stormar & sån danssak.
Gurra fick pris för bästa utklädnad, hahahah han var Abdullah eller ngt :S
Han såg sjukt kul ut:p
Simon, Fredde, Oliver och Gurra åkte 1 timme tidigare, för de skulle spela cup tidigt nästa dag.
Iallfall, jag och Nellie hade sjukt kul, vi va typ hela festen,
vi dansa, spela fotboll med ballonger och sånt typ hela tiden :)
HAHAHAHAH VI HADE DET SJUUUKT KUL:D
Iallafall, sjukt lyckad fest, tack Sandra&Bella för att jag fick komma. <3
-N-E-L-L-I-E-, en sjukt underbar vän!<3
/ paulinabääst.


jag&emelies katt på bild. :) <3 gooos!



LÖRDAG:

Idag jul handlade jag i stan, det blev inte jätte mkt men ändå något.
Nu har jag sjukt ont i mina ben & i min rygg för att min syster går som en snigel och jag kan inte
gå sakta för då händer just detta som händer nu..
MIN RYGG GÖR SJUUUUKT ONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska se Robinson Karibien nu.
Pusshej. <3
/p-aaau

Kommentarer
Postat av: eeemelie.

fy vad jag älskar er paulina&tezla. <3

2009-12-06 @ 16:05:01
URL: http://emelieab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0