JUUUUUUL LOV!! :D

Hello dude:)
Gick upp halv 7, fixa mig.
Sen vid 7 tiden gick jag till skolan.
Där satt typ halva klassen och kollade på katten gustaf 2 haha:)
Sen gick vi ner i gympasalen & dansa runt granen -.-
Jag,Micki&Lovisa var ju jätteaktiva.. du vet x]
HAHAHAHAH hade överkul med bästa mikaela&lovisa:D
Sen gick vi upp, kolla vidare på katten gustaf 2 och sen gick vi ti trappan och sjöng -.-
Jag kunde inte låtarna, typ ingen i vår klass kunde dom, för vi hade inte fått
reda på vilka vi skulle sjunga och hade inte tränat alls ;s
Jaja, what ever:)
Sen sluta vi & då var det aaalleeee på gång:D
HAHHAHAHAHH VÅR KLASS ÄR BÄÄÄÄST.
Sen var jag med Fredrik,Tristan,Nils,Anton,Lovisa&Mikaela en stund:)
Sen stack Tristan, så vi andra hade snöbollskrig:d
(Killarna mot tjejerna;$)
Men sen sa alla bara; ALLA PÅ NILS! HAHAHAHAH.
Så blev han sur. ;s
Så vi slutade;o
Sen efter 40min typ så gick alla hem.
Så satt jag vid datan:)
Och det gör jag fortfarande.
Ikväll händer nog inget speciellt.
Bara freeedaaagsmys hahahahaa.
Pusspåer;***
/PAAAOUWLINAAA
hahahah coolingar på bild:)

Kommentarer
Postat av: eveliiina :)

heeeejj :)

jag saknar dig söt <3

2009-12-19 @ 17:22:16
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0