lucia, det blev med besteven;*

GLAD LUCIA! :)

Idag vakna jag klockan 10 och sen vid halv 11 kom Emma till mig:)
Sen tog vi bussen till jägers&julhandla(AA)
Hitta ändå sjukt mkt, har bara kvar att handla till pappa, marie & farfar nu(:
Sen kvart i 2 kom pappa & hämta oss och sen åkte vi till min teater, det var på mazetti idag istället för vi skulle prova kläder & så:)
Så Emma var med där inne, hhahaha hon verka ha kul iallafall :D
Sen hämta pappa oss & när vi kom hem cykla Emma hem.
Och sen åt jag, nu sitter jag här:D
Senare ska jag nog göra något med pappa;*

KRAMIS.

/p.



Kommentarer
Postat av: ssofia.

ny blogg, SOFIAPOWER.BLOGG.SE



ska namnet vara detta eller,

ssofiasworld.blogg.se

sofiasstyle.blogg.se ?

2009-12-17 @ 20:14:03
URL: http://sofiapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0