skriver om igår, den 21 december 2009

Hej alla läsare. :)
Idag gick jag upp halv 8 och gjorde mig klar.
Sen vid tjugo över 8 åkte jag & mamma till hennes jobb.
Ja, sen satt jag vid datorn typ 4 h av dagen..
Sen gick jag och en av mammas arbetskamrater (jasmina) och fika:P
Hon bjöd mig på glass(AA)
Så jag och Jasmina satt och snacka i ca 20min, sen gick vi upp till "jobb-avdelningen" igen.
Åt lunch i stan, med mamma&magnus.
Goodii goodii.. :)
Sen åkte vi till burlöv.
Jag hitta ett par byxor och sen köpte jag dom.
Sen hem.
Äta, sen körde pappa mig till Sandra:D<3
Sen körde han oss till konsum, så handla vi godis&läsk.
Sen körde han oss tillbaka till Sandra igen:))
Sen kollade vi på filmen HONEY:D
HAHAHA asså det finns inte svensk text, men vi har sett den så många gånger innan
så att vi förstår ändå hahahahahaha.
Ja, så vi åt godis & sånt, skratta och så duvet.
Sen la vi oss vid ca halv 3 kanske?
Jaja, pusshej dagen var kunglig assåw:**
/p.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fett fin bild, :)<3

2009-12-27 @ 20:53:34
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0