; tttoorsdaag

Hejsan läsare:)
Idag är det torsdag & det började med skolan.
Vi hade fotbollsturnering hela dagen (bara vår skola).
Jag var den ända från 6;an i mitt lag.
Det gick inte så bra för oss, vi förlora alla våra matcher haha x]
TristanS&FredrikS lag var i final.
Det blev 2-3 till Tristans lag.
Tristan gjorde sjukt snygga mål :)
Fredde också :)
´HAHAHHAHAHA nästan alla skrek så ;
TRISTAN, TRISTAN, TRISTAN .....
Jag bara GRÖNA GRÖNA GRÖNA !! HAHAHAHA.
(Tristans lag var blått dådå)
Sen cykla jag & emma hem till henne:)
Vi spelade buzz (AAAA)
hahahaahahahahhahahahahahahhahahhah.
Vem vann? Emma såklart;S
jHAHAHHAHAHAH jag sög.
Vi hade jättekul, Elias & Emma förlora mot mig i slagsmål:)
Så det vann jag iallafall.

Nä, ska sova nu.

/PAULINA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0