; sssööndaag

Hej ! :D
Hämtade först Sandra&Emma sen spelade HELA mitt lag cup, GOF-CUPEN :)
Men vi hade två olika lag, jag spela i lag 2 och vi hade
Mig, Emma, Adelina, Sandra, Rebecca WH, Moa, Zinettie, Merve,
Emmy, IzabellaIsabelle.
Vi vann alla våra matcher, en semifinalen vann vi med 9-0. :o
Och när vi spela finalen så spelade vi mot vårt andra lag, LAG 1.
Alla var sjukt nervösa, men vi spelade som att det var träning.
Alla tog det på allvar & spelade som vanligt.
Vårt lag vann med 4-3.
När vi vann så gjorde båda Husie lagen ett vinnarhopp, asså sån ; oj oj oj oj oj oj ....
Och så vidare (AA)
Båda lagen var värda vinnare, <3
Husie vi är bäst!
Sen åkte vi hem igen:)

Senare ;

Ska jag kolla på Barca - Madrid :D

HEJA BARCA (aaa)


PÖÖÖÖÖÖÖSS,
/Paulina


det ser ut som jag har blåa ögon på bilden men skit i :D

Kommentarer
Postat av: the

fiinaste Paulina <3 (L)

2009-12-18 @ 13:31:43
Postat av: bästaw therese §

2009-12-18 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0