HEEEEJ!

Hann aldrig skriva igår, men iallafall.
Skolans vecka är "chillvecka" så vi hade bara elevens val typ.
Sen efter skolan åkte jag till malmö festivalen med Emma Nils och Fredrik. :)
Gjorde inget speciellt, skrattade bara mycket & gick runt.
Åt middag på burger king.
Sen tog vi bussen hem, gick till Nils och kollade på film där.

IDAG var skolan okej.
Vi fick skåp + skåpnyckel.
Man fick skåp uppe eller nere.
Och jag fick uppe :D
YEEES!
Vi fick även "nuddis" HAHA, till toaletterna, så när man ska gå på
toaletten så nuddar man med nuddisen på en nuddis-sak som jag kallar det.
Bättre än vanliga toaletter endå.

Ikväll ska vi spela match mot Dalby (serie).
NU SKA VI VINNA TJEJER! ♥


Ja, du har rätt, jag kan inte spela biljard på rätt sätt. -.-


Kommentarer
Postat av: Christina

fin blogg :) <3

2010-08-24 @ 21:49:13
URL: http://christinafoto.blogg.se/
Postat av: svar till Christina

tack du med :) <3

2010-08-25 @ 14:49:58
URL: http://paulinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0