15 december, onsdag

Tjena, har inte kunnat blogga så mycket idag, pga att jag har julhandlat halva dan hahaha..
Hur mycket köpte jag? Näää, inte mycket alltså.
Två grejer eller nått haha..
Men jag hittade andra grejer, som jag inte köpte idag.
Ska ut igen på söndag med min syster och på lördag ska jag, min syster och min pappa till Köpenhamn,
så jag ska kolla lite där då.. :-)

Ja, idag i skolan så hade vi Elevens Val.
Jag hade sällskapsspel haha..
Vi bara spelade spel hela tiden.
Jag var med
Soledad typ hela tiden, HAHHAHA så kul vi hade!
Alfapet alltså.. HAHHAHA!
Ask.. Ja, det är bara jag och Soledad som fattar hehe..

Nä, nu ska jag sluta blogga..
Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: josse

haha, så rolig elevensval ni har :o

vi har sånna ämne man måste välja på så har vi så först andra tredje val och man måste välja ett sånt fördjupningsämne på en så störigt :o <3

2010-12-15 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0