Emma, Sandra, Evelina och Amanda

HEEEEEJ! :D
Idag har jag bowlat med Emma, Sandra, Evelina och Amanda. ;-)
Första rundan vann Emma (med bara några små poäng från mig) och andra rundan så vann jag.
Efter att vi bowlat, gick till entré och tog en glass på bk mihihi.
Förutom Evelina och Emma som åt Happy Meal HAHAHA !
Träffa även Anneli och Sofie. :-)
Ja, sen tog vi bussen hem.
Sen var jag, Emma och Evelina hemma hos Emma. :-)
Sen gick jag och Evelina hem till mig och åt, sen gick vi ut och träffa Emma och Sandra.
Och så gick vi hem till mig igen haha..
Mycket lönt, vi vet..
Ja, sen stack dom vid typ halv 11 för Evelina skulle ta bussen då..

Nu sitter jag här med min NYA DATOR, I looove my computer hihi!
Den är riktigt härlig. :')

Puss på er!


Jag just nu hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0