Hej

... 22 dagar kvar till julafton

HAHAHAHAHAHA !
Idag på träningen, så snöade det så mycket att vi inte kunde vara ute, så vi hade styrketräning på klubben istället.
Så skulle vi göra vissa övningar i 30 sekunder & sånt..
Ja, så skulle vi då göra armhävningar i 30 sekunder, så sa vår tränare
"bra Mikaela" (till Mikaela då haha), så hon bara : "jag vet"
ASSÅ MIKAELA, SOM DU STÖRDE MIG IBLAND HAHAHA KUNDE INTE SLUTA SKRATTA IBLAND..
Jaja, det är sån hon är.. ;-)
Just nu kollar jag på Hellenius Hörna.. :-D
HAHAHA det är faktiskt roligt.

Ha det bra !


Bild från i somras på mig och saknade Evelina


Kommentarer
Postat av: evelina

haha vilka minnen från den dagen, ostbågar, scwheppes(hur-stavas-det) hihih :)

2010-12-06 @ 18:49:58
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0