Hemma..

Hej, nu har jag kommit hem från stan.
Evelina hittade typ 2 par björn borg trosor för 100 kr styck och jag köpte ingenting..
Vi åkte liksom dit för att kolla på trosor men jag hitta inga som jag gillade..
Jag måste liksom tycka att mina trosor är fina haha..
Ja, vi skulle ta bussen men alla bussar har ju flyttats/ändrats, så himla störigt!
Så vi fick gå från Gustav Adolfs Torg till Konserthuset och tog bussen därifrån.
Tog typ 15 minuter att gå och så fick vi vänta i 15 minuter till för att bussen skulle komma!
Snacka om dålig timeing (stavning?), bussen körde när vi väntade på att gå över till den sidan
av trottuaren som bussen stod på..
Ja, man kan ju inte alltid ha tur..
Bussen var full med människor haha, så jag och Evelina satt där tidningarna brukar ligga..
Hahaha!
Sen vid värnhem hoppade typ hälften av passagerarna av, så då kunde vi sitta på ett säte då..
Ja, sen när vi kom hem hämtade Evelina sin väska och sen gick hon till bussen som hon skulle ta hem.
Tack för igår, inatt och idag Evelina, hade riktigt kul din lille tönt. ♥

Värsta romanen jag skrev haha, läser ni hela så är ni bäst!





Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0