I LOVE THURSDAYS

Våra torsdagar i skolan ser ut såhär:

10.05 börjar vi med mentorstid
Sen har vi musik
Efter det, lunch
Sen SO
Och tillsist idrott, så slutar vi klockan 14.50

På musiken, skulle jag redovisa knockin' on heavens door på piano.
Kunde inte det sådär jääättebra, så jag fick bara G.
Men min musiklärare sa att jag kan höja betyget om jag vill. :-)

Ja, resten var inget speciellt förutom idrotten.
Vi skulle dansa vals och bugg HAHAHAH, jag dansade väl mest med Emma och Soledad..
Alla killar var ju helt fega så ja?
Hehehe..
Jag och Emma fick beröm av vår gympalärare, oh ja, han bara: jättebra tjejer!
HAHAHA..

Nu sitter jag i soffan med familjen och kollar på tv. :-)



En liten rolig bild får jag bjuda på också hihihi

Kommentarer
Postat av: josse

haha tuesdays är tisdagar :p

torsdagar är thursdays ;)

haha har tar paulina lite fel ;) <3

2010-12-10 @ 15:59:02
Postat av: lovisa

omg, så smala ben ! :D

asså det är fint så ;)

söt är du också.

2010-12-11 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0