JULKLAPPAR JAG FÅTT (LITE SEN ATT LÄGGA UT DETTA HEHE)

Hos Pappa:


Halsduk

Rosa Bandet Berlock

Biobiljett

Mascara (False Lash Effect) Och Nagellack

1500 Kronor Som Hjälp Till Min Laptop

Hörlurar Till Mobilen

En Ring

Ett Svart Och Ett Vitt Linne

Presentkort 300 Kr Till Något Som Jag Sparat Till..

Gossip Girl bok, På Engelska

Graffiti Nagellack

"Mysstrumpor"

"Mysstrumpor" Som Farmor Har Stickat Till Mig!

Tröja

Shampoo, Parfym och Body Lotion

Hos Mamma:


Tröja

Cardigan (Den Ser Jättestor Ut Haha)

400 Kronor

Skumtomtar

Ett Svart Linne

800 Kronor Till En Dator Eller En Ipod

Solsidan Box Säsong 1

Dagbok

"Mysstrumpor"


Puder foundation

Björn Borg Sminkväska

Prydnadstomtar Och Prydnadsjulgran

En Bh

Tack för alla julklappar, riktigt nöjd ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0