♥ Min bästa vän.

.. heter Emma.
Hon har blåa ögon och är typ lika lång som jag. (1,68)
Hennes naturliga hårfärg är oranget (SKITFINT!!!!), men hon har färgat det brunt. (FINT DET OCKSÅ)
Hon är omtänksam, snäll och hjälpsam.
Vi har känt varandra sen vi va typ 4 år hehe.
Finns alltid där för mig när jag behöver henne.
Alla våra minnen är oslagbara HAHAHAH, shit.
Vi har varit på semester tillsammans (utomlands) 3 gånger.
Vi var i Italien tillsammans i somras.
Utan henne, vet jag inte vad.
Hon skiner upp min dag.
Hon är en sån vän alla skulle behöva ha.
Emma, världens bästa, du betyder otroligt mycket!
Tänker aldrig lämna dig.
bildbomb haha..

Bild 1: När vi sov med Sandra och Nellie i Sandras husbild
Bild 2: På syslöjden i skolan
Bild 3: Typ utomhus haha?
Bild 4: Hos mig
Bild 5: Hos mig
Bild 6: Hos mig
Bild 7: På husieskolan(vår förra skola) när vi gick i 5an
Bild 8: På en lekplats HAHAHA, kommer ihåg exakt allting
Bild 9: Gympasalen (husieskolan) när vi tyckte han på bilden bredvid emma
liknade en från star wars HAHAHAHAH vilket minne!
Bild 10: Påväg hem från sån vandring med vår förra klass... (6A, saknar det<3)
Bild 11: På Gothia Cup
Bild 12: I Tyskland 2008
Bild 13: I somras, på skolavslutningen (förra skolan)
Bild 14: I somras, Italien <3
Bild 15: I somras, Italien <3

Kommentarer
Postat av: emma

detsamma älskling,

älskar dig över allt annat, du är en del av allt som gör mig lyckligast!! <3333333333333333333333

2010-12-29 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0