♥ Min dag.

Stack till skolan vid halv 10 och sen började skolavslutningen kvart i 10.
Det tog typ 30 minuter "att bli fria" HAHAHA.. Nej men innan vi slutade.
Efter att vi fick gå, gick jag och Soledad till bk, hihihi omg så kul. :*
Vi gjorde "milkshake" HAHAH.
Ingredienser:
Peppar
Salt
Coca Cola
Mjukglass
Ketchup
Liiite kolasås

Testa det, HAHAH ni kommer gilla det.. säger vi.

Sen gick vi till Coop.
Och jaa, sen satt vi på en busshållsplats i typ 10 minuter HAHAH, bara för att sitta ner liksom.
Sen gick vi till skolan för våra fötter va is?!?

Sen på kvällen julhandla jag, mamma och syster med vänner som jag känt sen jag var liten.
Hittade några grejer bara.
Och jag träffa Evelina, Eloise och Hanna på stan, mohaha!!
Nu har jag bara tönten Evelina kvar att handla till, vi får se hur det går..

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0