♥ Mina föräldrar.

Ja, hur ska jag förklara mina föräldrar?..
De är skilda som sagt.
Min pappa
Har en sambo, som heter Marie.
Han är en omtänksam person som jag kan berätta allt för.
Han hjälper mig alltid när jag har svårt för något, t.ex något som vi fått
i läxa, så förklarar han alltid det på ett lättare sätt, tycker jag.
Han gör alltid så att jag förstår.
Och han ger aldrig upp hur trög jag än kan vara. ;-)
Han har bruna ögon (jag har fått dom efter honom), är lång och har tjockt hår.

Min mamma
Har en man, som heter Magnus.
Hon är också väldigt omtänksam, och jag kan också berätta allt för henne.
Hon är en väldigt glad person och alltid trevlig.
Jag vet inte en enda människa som inte gillar henne, så underbar är hon.
Utan henne vet jag inte vad jag skulle gjort.
Hon har gröna ögon, ljusbrunt hår och är i min längd.
Bara 1 centimeter längre, åååh snart kommer jag ifatt dig!! Mohaha..
Jag är väldigt lik henne, tycker många.
Men jag är nog lik henne mest från hennes ungdom.

Jag älskar mina föräldrar otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0