♥ Presentera mig själv.

Ja, jag är inte speciellt bra på sånt här men jag får försöka.

Jag heter Paulina och är 13 år, fyller 14 i mars.
Mina föräldrar är skilda så jag bor på två ställen.
Jag är en glad och sprallig tjej MED TORR HUMOR.
Jag har många äkta vänner. :-)
Enda sen jag var liten har jag alltid tyckt om att sjunga,
när jag var liten så var jag inte alls blyg inför att sjunga inför andra,
men idag är det ett stooort problem, tyvärr.
Håller på att jobba med mitt självförtroende. ;-)
Jag är från Skåne och bor i Skåne.
Jag spelar fotboll och teater.
Fotboll har jag spelat sen jag var 5-6 år och teater har jag spelat i 2-3 år tror jag.
Viktigast för mig är min familj och mina vänner.
Och jag älskar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0