Snabbt som in i dådå,

Heeej, julafton idag! :D :D
Ska fira hos kusinerna i Genarp, hoppas att det blir roligt!
Men det är ju klart att vi kommer ha roligt. :-)
Det är ju julafton!!
Tyvärr kan jag inte visa vad jag har på mig, för min webb funkar inte, ååh får spel!
Och jag hinner inte ta bilder med system kameran & sen lägga in dom på datorn.
Vi ska snart köra så det är drf jag inte hinner.
Hoppas ni får en bra julafton!!

Puss

FAST NU FUNKAR MIN WEBB HAHAHAHA, så duktig jag är som kan fixa grejer (Y)



Kofta som jag köpte för 1 år sen, så jag minns inte var den kommer ifrån.
Guldig iallafall.
Svart linne och svarta tights
Övrigt har jag korshalsband, berlock armband (thomas sabo),
graffiti-nagellack (rött under och grafitti-nagellacket är svart) och en ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0