Upptagen

Helluuu, har inte kunnat blogga idag för att jag har varit upptagen heeela dagen.
Först julhandlade jag med min syster, allt är nu shoppat !
Förutom typ 2-3 grejer. ;-)

Sen bakade jag och pappa pepparkakor.
Och nu har jag precis kommit hem från ishockey matchen, Mif - Rögle.
Snacka om att där var stämning i arenan, alla sjöng sånger
om Mif hela tiden, haha Rögles hejaklack bara kollade på matchen liksom.
Mif vann med 2-0, härligt Malmö, vilket spel! :D

Tyvärr så hinner jag inte lägga in bilderna från Köpenhamn,
jag ska snart gå och lägga mig, är riktigt trött.
Dessutom måste jag upp halv 8 imorgon.
Det är tidigt för mig iallafall.. ;-)
Så bilderna kommer nog inte komma ut här på bloggen alls..

Ha det bra ! :D



Kommentarer
Postat av: julia

så söt du är !! :D

2010-12-19 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0