14 februari 2010, alla (L) dag & suuundaay

HAPPY VALENTINES DAY! (L)

Heeeello. :)
Pappa väckte mig halv 11 idag, gick upp & åt frukost och så.
Vid 1 tiden åt jag lunch, sen gick jag till busshållsplatsen vid bulltofta,
för att träffa Sandra där & sedan Evelina. :)
Evelina och hennes mamma kom vid halv 2, sen åkte vi med dom in till stan.
För Evelina går på cheerleading, så jag&sandrilush skulle kolla på:)
Så skulle vi sitta på ett golv i 2 timmar, men vi orkade 1 timme, sen gick vi ner och sprang runt:)
Vi hitta t.ex en rutten clementin som vi spelade fotboll med, hahaha, så råkade jag chippa den rakt på sandra:$
Sen kasta vi den, såklart.
Man får ju plocka undan efter sig ;d
Sen gick vi in i en stor gympasal & sprang runt lite:))
Det var liksom inte låst, så jag antar att man fick vara där?!?
Ja, vi hade jättekul iallafall:)
Vi kom tillbaka sen efter 15minuter kanske, så fick vi sitta där och ha ont i roooompaaah'n igen x]
HAHHAHA.
Men Evelina var duktig:)
EVELINA DOOOTTIG!
Ja, sen hämta Evelinas mamma oss.
Så lämna hon mig, och sen dess har jag suttit här (H)
I like to ruttna. ((:

Senare ska vi äta tacos, :O
Är inte alls sugen på det men skit samma.
Och vi ska tydligen kolla på OS samtidigt, roligt. -.-

PUSSHAAAAAAAAJ.

/paaulina.




hahaha världens smalaste dörr ;oo






har fler bilder, men detta får räcka:)
se de andra bilderna på bilddagboken, ;  pauliinaw


Kommentarer
Postat av: evelina

haha bilder tagna med eveliiinas mobil :)



EVELINA ÄJ INTE DOTTIG :(



<333

2010-02-14 @ 20:21:53
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/
Postat av: S O F I A

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHHAHA

det är där jag har gympa x)

HAHAHAHAHA :p

2010-02-27 @ 22:14:16
URL: http://sofiapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0