15 februari 2010, måndag

Heeellooow. ;d

Idag väckte pappa mig vid kvart i 7, var jätteseg att gå upp idag, så jag låg i sängen till 7 tiden ungefär. ;)
I skolan var det roligt som vanligt, inte ämnena, men i övrigt ;)
Efter skolan gick jag med Lovisa & Fredrik.

När jag kom hem åt jag mellanmål, en apelsin & en macka.
Var inte speciellt hungrig..
Sen kolla jag på one tree hill. :))
I LIKE! :D

Till middag åt vi hamburgare.
Det var längesedan & det var gooott! :)

Nu sitter jag i soffan, framför tv;n, med min älskade familj och kollar på mästarnas mästare. :)

HEEEEJDÅ. (:



/PAAAAUUUULINA



Kommentarer
Postat av: evelina

hej.

ville bara säga att one tree hill e bäst och jag älskar mitt blondhuve, duvet hon på bilden.

hejdå. <3

2010-02-16 @ 17:14:46
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0