20 februari 2010, lördag :) <3

HeeeeelloooKitty (A)
Hinner inte skriva så mkt idag, men berättar kort:)

Idag spelade jag cup i Billeberga. (tror att dt stavas så)
Pappa hämta mig halv 8 med Sandra i bilen:)
Sen åkte vi och hämta Emma&Max. ;d
Ja, vi vann alla matcher förutom en. :)
Och det var i finalen ;|
Men vi kom 2;a! :D
Och dt tror jag att alla är rätt nöjda med för vi hade inte vårt bästa lag.
Vi mötte eskilsminne i finalen & de vann med 3-1..
Jag gjorde mitt bästa iallafall & det tycker jag är det viktigaste.
Bra spelat alla, HUSIE IF F9798 FOR LIFE! (LLLL)
Senare blir det melodifestivalen, även om det är tråkigt. (A)
Vill höra alla dåliga låtar (y'
PUSSHEJ.
/PAAAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0