24 februari 2010, onsdag. :)

Hej.
Dagen idag tillbringades med syster&pappa i Danmark. :))
Vi gick i stan i många timmar, :)
Köpte byxorna som ni kommer se längre ner på bild, ett genomskinligt nagellack,
en vitchoklad toblerone och ett vanligt, mjukisstrumpor och en ölkorv hahaha :$$
Hittade jättemkt saker, men allting var så dyrt & det mesta har vi i Sverige, så kunde ju lika bra
köpa det i Sverige då hahah x)
Till lunch åt vi buffé, det var rkt gott:)
Åt typ kyckling, pommes, grönsaker, bläckfisk ringar & sånt.
Ni får se där nere på bild haha ;)
Ni får se mycket bilder ;d
Vi fikade också lite senare & jag tog en varm ch00klad. Bild ser ni ;p
Jag fick jätteont i ryggen, men sån är jag när man går SAAAAAKTA!
Det gick i slooooooooooooowmoooooootioooooooon.
Jaja, det var det väl värt ;d
När vi tog tåget hem blev det kaos!
Alla bara kuta mot utgången & knuffades.
Slog nästan i huvet i en stång hahaha x)
Sen gick det över, så blev där iallafall sittplatser.
Så vi satt oss.
Sen hämta Marie oss på stationen, och sen när vi kom hem åt vi middag.
Nu spelar jag buzz med syster&pappsi, senare ska jag nog kolla på tv&äta toblerone:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0