Bra början på sportlovet! :D (23 februari 2010)

Hejsan:)
Idag hämta micki&hennes mamma mig&viki vid konsum kl 11 typ:)
Sen åkte vi till tjejmässan.
Vi våga först inte gå in, för vi tyckte att det var pinsamt & så hihihi.
Sen gick vi då in & det var fuuuullt kaaaaaaaos.
Vi gick där helt blyga & våga inte testa någonting haha.
Efter typ 20minuter gick vi därifrån, så gick vi i stan&yra runt.
Vi gick säkert in i 94% av stans affärer hahaha.
När vi gick på gågatan tror jag, så såg vi en två poliser som hade gript/gripit en man, viki blev sjukt rädd haha.
Han var jätteläskig:$$
Sen åt vi på BK, eller jag&viki gjorde dt för micki var inte hungrig.
Jag åt chrispy chicken (tror att det stavas så) och drack en cola:)
Viki tog samma fast hon tog meny.
Så smakar BK's pommes alltid potatis tycker jag, så smakade jag viki's pommes.
Och då sa jag.. hahaha.. ; jag gillar pommes.
Så höll jag på så hela tiden :D
Och sen bytte viki bluetooth namn till jag gillar pommes.
HIHIHIHI.
Vi gick in på butriks senare, haha det var jätteroligt:D
Kommer inte ladda upp några bilder här, så kolla bdb istället ; borntobegood @ bdb
Vi var helt flummiga när vi gick ute på stan, skratta hela tiden.
Sen tog vi bussen hem vid kvart över 4 för vi var helt trötta på att gå i stan, vi hade liksom yrat runt totaaaalt.
Så skrattade vi jättemycket, en 47åring(?) satt och kolla på oss hela tiden haha.
Men asså hon log då.
Ja, sen tog vi förväl av varandra, iihihihh. ;d
Senare tränade jag, rkt tråkig träning idag.
När vi skulle spela match var alla i laget tvugna att röra bollen en gång minst.
Så blev det lika..
1-1 HAHA.
När jag kom hem duschade jag & sen åt jag fruktsallad.
Sen webba jag med viki :D<3
NUU;
Sitter jag och sjunger gahahahaha ;$ och snaggar med miggaela :D
Hihihih.

DAGEN IDAG VAR BÄÄÄÄÄÄÄÄST.
Tack för idag tjejer!<3


Kommentarer
Postat av: viktoria petrovska

hahahahhaha, det var jätte kul idag ;)§

2010-02-24 @ 09:09:17
Postat av: paulina

råkade skriva pommes, det ska vara potatis (A)

2010-03-09 @ 22:06:26
URL: http://paulinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0