måndagen den 8 februari 2010! :D<3

Hej sötnosar ;-)
Idag var det vanlig skoldag, efter skolaan gick jag hem med anton&mikaela:)
Så såg jag&mikaela en stor snöhög, så vi hoppade i den.
Fullt normala vi vet.
Sen kom en tant körandes i en bil i slooooow motion, hahaha jätte gullig:)
Så skratta jag och micki så sjukt mkt för att hon var gullig, så vi ramla av snöhögen..
Sen låg vi där en stund. (AA)
Sen gick jag&micki hem till mig, hon sminka mig lite & sånt hahaha. :)
Asså hon plåga mig helt mkt när hon tog mascara hahaha.
Jag fick klumpar efteråt (Y)
Sen smsa viki att hon var utanför mitt hus, så öppna vi dörren.
Så stod hon där & vifta att vi skulle komma.
Och micki bara STÄNG STÄNG, STÄNG. HAHAHAHA
Sen gick vi ut till henne, så fick jag sån värsta skrattattack asså den bara kom liksom :O
Sjukt svårt att sluta också :$
Så hon tyckte jag var lite konstig, som alla nog redan visste :$
Sen gick vi in igen för det var kaaaaaaaaaallt.
Micki gick hem vid 6 typ, sen åt jag.
Potatis & köttgryta, sjuuukt gott (Y)
Efter maten sa jag tack, det måste man ju:)
Sen gick jag till mikaela, för vi skulle va igen (A)
-K-A-N--I-N-T-E--V-A-R-A--I-F-R-Å-N--V-A-R-A-N-D-R-A--D-U--V-E-T--;-)-
(AAAAAAAAA)
Jag hade min systemkamera med mig, så vi fixade oss & så, det är kul ju&sen tog vi bilder:)
Rkt kul, hahaha bilderna är ju fuuullt seriösa :)
Vi gjorde en film också, inte så lyckad men men ;)
Vid halv 9 mötte pappa mig & sen gick vi hem tillsammans.
Ja, sen åt jag frukt.
Nu har jag precis borstat tänderna, tagit bort sminket&bytt om till pyjamas:)
NIICE!

Pusshej. :*

/PAULINAAAA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0