onsdag 10 februari 2010 :)

Sho bre. :) HAHAHAHAHAHAAH.
Idag började det med skolan, vi åkte skridskor&pulka och sånt med skolan.
Jag hade nt med mig skridskor, inte natta&emma heller :)
Så vi åkte pulka, eller inte pulka men typ ski board:)
Det är som en snowboard fast den är mindre & man har ett rep att hålla i.
MYCKET SÄKRARE! (a)
Det var sjukt läskigt att stå på den som jag skrek asså ;o
HAHAHA.
Men till sist klara jag av det:)
Jag och emma var så duktiga att vi åkte in i ett elskåp när vi satt på den vi två ;)
RIKTIGT DUKTIG JU.
Ja, vi var där hela förmiddagen typ, åkte hem vid lunch time :)
Jag gick hem på lunch rasten och bytte kläder & platta håret.
MITT HÅR VAR KAAAAOS & MINA KLÄDER VAR SKIITBLÖTA. :(
Aja, shit happens ;d
Ja, kom tillbaka till skolan precis i tid, oooh kung (y'
Vi slutade halv 3 idag, jag gick hem med natalie, sen stod vi och sa hejdå i en kvart typ HAHAHAH. ;d
Sen kom Evelinablondhuve, så kolla vi på one tree hill :D
SHIT VAR RKT RÄDD, TRODDE ATT ALLA SKULLE DÖ TYP HAHAHAHAHA.
Jag; OMGOMGOMG ÄR DET HALEY??!?!?!
Evelina; men ååh nej det är typ ngn annan.
Jag; ah bra. :)
HAHHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ja, man måste vara där för att det ska bli roligt och så måste man vara blond i huvet som jag och evelina är:)
Men jag skrev det bara för att jag & evelina ska ha något att skratta åt :D
Ja, sen kalla Sofia&Sandra oss till fritidsgården, så nu sitter jag och evelina här och flummar:)

Senare ;
ska jag göra sånna styrketräningsövningar, så gå inte på min matta på 3 dagar?:)

PUUUUUUUUUUUUUSSHEJ :D

/paulina.


KAN VÄL VA TJECKT? :D



Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAH, tack för dagen mitt blondhuve, älskar dig. :)<333

2010-02-10 @ 21:38:50
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0