skriver om igår:) FREDAGEN DEN 12 FEBRUARI 2010! <3

Hejsan:)
Skola först, alla vet redan att vår klass är kung, men jag säger det ändå:)
VI ÄR BÄST:D
Efter skolan (vid 3) gick jag&fredrik och mötte evelina vid bussen:)
Sen ringde vi nils & fråga om han ville komma med oss till bara, till evelina.
Så sa han att han ville:)
Men vi var tvungna att gå hem till mig först, för jag skulle lämna min skolväska & ta pengar till bussen.
Vi gjorde det på ca 10min, sen kom Nils, ja så vänta vi på bussen i kanske 7minuter?
På bussen satt vi och utforska bara lite (Y)
HAHAHAHAH.
Vi hoppa av vid evelinas skola, för hon skulle hämta några papper som hon hade glömt kvar.
EVELINA ÄJ JETEKLOMPIG!:o AHHAHAHAHA.
Så var hela skolan stängd helt klart..
HAHAH SÅ HADE VI SPRUNGIT RUNT HELA HENNES SKOLA, (som inte är så liten) HAHAHAHAHAHA, OCH SÅ VAR DET STÄNGT:(
Jaja, shit happens, nu får Evelina smisk i skolan:)
Sen gick vi hem till Evelina, tog typ 6minuter att gå.
Ja, vi gjorde inte så mkt, tog lite bilder & så hahaha :$
Lyssna på musik&sånt roligt:)
Vid 7 tiden blev Nils hämtad, sen var det bara vi 3 kvar.
Vi åt ganska sent faktiskt, vi åt tacos:)
Gott.. (A)
Sen kolla vi på en film, kommer inte ihåg var den hette faktiskt, men den var bra men svår att
förstå emellan åt ;d
Sen ringde pappa & så hämta han mig&fredrik vid halv 11 ungefär..
Ja, sen gjorde jag mig klar & sen gick jag och la mig:)


HAAAAAAJDÅ:)

/paulina


kan inte ladda upp bild, sitter vid pappas dator.
förresten, sofia har fixat min bloggdesign, tack så mkt:)
tycker den blev rkt fin, vad tycker ni? (A)


Kommentarer
Postat av: S O F I A

vassego (AAAAAA'

2010-02-14 @ 11:08:34
URL: http://sofiapower.blogg.se/
Postat av: evelina

evelina e verkligen JETEKLOMPIG :(

haha tack för dagen lillasyster, älskar dig.

du får inte glömma vad vi mer gjorde hos mig hihi :$ <33333

2010-02-14 @ 20:19:49
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0