100109, lördag:)

Hej du:)
Idag väckte pappa mig vid 10 tiden, sen gick jag upp och fixa mig:)
Kvart över 12 hämta vi Sandra vid halv 1 var vi på bian:)
Sen gick vi & handla biobiljetter & godis.
HIIHIH, vi såg Alvin&gänget 2 ;$$
Den var sådär, asså den var rolig imellan åt men ändå så var den tråkig :$
Sen hämta Sandras mamma oss & så åkte vi hem till Sandra. <3
Efter ca 20minuter mötte jag&Sandra Evelina vid bussen:))
Sen gick vi hem till mig & spela buzz ihihih (AA)
Bara för att jag vann (A)
Så spelade vi det hela tiden ihihi.
Vid halv 6 gick Sandra hem & då tog jag&evelina lite egopictures:)
Sen tog hon bussen hem. :(
Till middag åt jag potatisgratäng & kyckling gryta:)
Rkt gott.
Senare blire filmkväll med syster:)<3

Pusshej.

/PAAAULINABÄÄÄST.






Kommentarer
Postat av: eveliinakung

haha riiktigt kul dag.

och bilderna e kungliga. :)<33



evelinaVpaulina föralltid. <333

2010-01-10 @ 14:11:39
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0