100110, söndag:)

Hellu :)
Idag väckte pappa mig halv 11, sen upp & fixa mig.
Sen smsa jag Kajsa att jag va klar & så, sen körde pappa mig till henne:)<3
Ja, så snacka vi typ i 20 min (?), sen spelade vi wii, hahaha :)
Så skulle då Kajsa förklara hur man spelade Mario wii..
Det gick väl bra:)
HIIHIHI. ;
Ja, asså kolla här, man gör såhära, man ska spela i lag & typ vinna och så, sen måste man
kämpa helt mycket.. HAHHAHAHA, så fick jag sånt sjuuuktstort skratt-anfall, så hon bara vadå,
så sa jag vad hon just hade sagt så fick hon också ett riiiiiktigt stoort skratt-anfall :D
HAHAHAHAHHA, sånna tuffa människor vi är :)
Sen spelade vi då, jag förlorade såklart hela tiden, så ja.. HAHHA.
Sen gick sprang vi runt på hela ovanvåningen typ hahaha, med våra kameror,
sprang och fotta övermkt;p
Sen gick vi ut och fotta med min system & hon med sin digital:))
HAHHA, sen gick vi in igen, för det var rkkkkt kallt ute!
Ja, så snacka vi lite mer om vad vi skulle göra & såva ;p
Så tog vi bussen hem ti mig & så satt vi oss vid datan & ladda över alla bilder och logga in på msn.
Sen stack vi till paaaulsson, så var joohansson också där:)
Så hade vi rkt kul & så, micki va helt flummig hahaha, hon och jag satt där och flummade :$$
Sen ringde Kajsas mamma & sa att hon skulle hämta Kajsa vid 6 tiden.
Sen vid 10 i 6 typ, gick jag, Micki & Kajsa hem, hahahaha så ringde Kajsas mamma & sa att hon var på
min gata, när vi precis hade gått.
Vi bara seriöst hahaha.
Så åkte vi typ lite skidor hahaha, om ni nu fattar vad dt är & så sprang vi.
Ja, det tog typ 10 minuter? hahaha.
Så hämta hon Kajsa ngn annanstans istället (A)
Sen gick jag & micki hem.
När jag var hemma så åt vi taaaaacos :DD iihhh, sjuukt gott!
Ja, nu sitter jag här & lyssnar på hey yo - brooke hogan :)))
Senare ska jag kolla tv&cykla motionscykel samtidigt:)

Pusshej. (LLL)
/Pauliiina


hiihih, kajsa längst till vänster sen filippa sen jag ;$$ hahah sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0