100113, onsdag:) (skriver om igår då)

Hallo:)
Skola som vanligt, 6A är bäst och så va:)
Sen efter skolan stack jag och micki hem till henne,
fixa oss och sånt haha:)
Kan väl va tjeckt va:)
Sen smsa levi mig och fråga om vi ville komma ti husie mosse, för han och simme
skulle åka skridskor. :)
Så vi kom.
HAHAHHA det hände inte så mkt, dom åkte skridskor i ca en kvart, sen tog dom av
sig skridskorna och sånt, så gick vi bara åt ett håll, sen gick levi och sen simme HHAHAHA.
Ja, sen gick jag och micki hem tsm, sen gick vi skilda vägar x)
Sen åt jag och sen stack jag till micki igen:D<3
Så gjorde vi lite läxor och så, :)
Sen gick jag hem igen :$ AHAHAH.
Sen åt jag & sen inget intressant.

Pusshej:)

/paaauliiinaaakuuuung va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0