100114, torsdag:)

Haaaaj!
Idag var jag först i skolan, vanlig skoldag och alltiiiid lika kul med världens bästa 6A :D
Efter skolan gick jag, Emma & Adam hem ti Adam & flumma:)
HIHIHIH, inte som vi brukar göra, vi kollade faktiskt på tv idag, vi brukar typ
springa runt i hela huset ;o
Ja, kvart i 4 stack jag & Emma hem, sen bytte jag om ti träningskläder. :)
Sen kom pappa hem vid 4 tiden, så stack vi ti bulltofta.
Jag skulle springa&så skulle han cykla på cykelbanan för han e förkyld:D
Det gick mkt bra, jag sprang hela 2,5 km ;) HAHAHA.
Det kanske inte är så mkt för någon som läser, men jag är stolt ändå,
för jag ökade så att jag kuuuuta i slutet, ca 2 min:)
HIHIHIHI.
Sen åkte vi hem igen & så duscha jag.
Sen åt vi, glömt vad vi åt :$
Ja, sen satt jag mig vid datorn:)
Nu är kl 20:50, snart börjar glee! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Är beroende av det :$

Pussheij

/paulinakuuung



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0