100117, sööööndaaaag

Hallååå :)
AAAAH, så störigt, råka klicka bort allting, när jag skrev innan ;s
JAJA, jag ger inte upp iallafall (Y)

Dagen;
Pappa väckte mig kl 10, sen tog jag på mig träningskläder och stack till bulltofta.
Sprang 2,5 idag också, sprang hela iiigen :)
IH KUNG (h)
Sprang på ca 15min.
Sen vid 11 kanske (?) åkte jag hem, sen duscha & fixa mig.
Så stack jag och pappa till entré:)
Beeehövdeee veeeeeeeeeerkligen hitta kläder, asså min garderob var kaaoos ;o
Så jag hittade jättemkt, se på bilderna längst nere :)
Sen kom hem vid halv 3 tror jag, och vid 10 vöer 3 kom viki till mig & sen mötte vi
Evelina på busshållsplatsen:)<3
Sen gick vi 3 hem till Sandra & sen kom micki också:)
Så körde vi sån "lek" jag har aldrig hahah, kul en stund, sen va dt helt tråkigt
för ingen kom på några frågor förutom Sandra typ hahah x]
Micki har typ sånt nyårslöfte lr ngt att inte äta godis, så hon fick ha clementin-klyftor
istället för ostbollar HAHAHA så synd. :)
Ja, Sandra vann hela skiten förresten.
Kul att veta (H)
Sen gick vi ut, jag&evelina flummade som vanligt, hahaha, åkte på isen,
vi halka hela tiden & vi två gick helt långt bak från de andra hahah ;$$
Ja, så höll det på så ganska länge och så va.
Sen gick vi till busshållsplatsen, så satt jag mig på en grushög typ.
Så kommer evelina där & sätter sig i mitt knä hahaha.
Sen så puttar hon mig bakåt hHHAHAHAH så kunde jag inte resa mig så mkt jag skratta ;s
Så höll hon på så hela tiden:)
Sen när bussen kom så fick alla en kram, sen gick vi andra hem också.
När jag kom hem åt jag & så, dator..  Ja..
JUST DET! Min teaterlärare ringde och sa att jag fick byta grupp om jag ville gå med äldre:)
Jag går med de som går i årskurs 4-6, jag är den enda som går i 6;an så det är kanske inte
så kul sa hon.. Så jag ska gå med de äldre, som går i årskurs 6-9 nu :)
Wish me luck!
LÄÄNGTAR ÄNDÅ :)<3

pöööes på dagen.
/p.





Kommentarer
Postat av: evelina

hahah riktig kul dag, haha jag höll ju på o dö där på isen ;oo

och som du tiggde godis, fyfy pliina .

älsk daj bibi. §

2010-01-18 @ 20:02:03
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0