100122, fredag!:D

Halloooow:)
Schemat idag;

- VANLIGA LEKTIONER, I CA 1 TIMME:)
-RAST
-KLASSFEST
-VIDEDAL
-RAST
-KLASSFEST
-LUNCH
-KLASSFEST
-SLÖJD
:) (H)
Klassfesten var sådär, Ellen,Erica&Adam hade bestämt aktiviteter och sånt..
Först sa de att vi skulle köra princess, jag åkte ut med vilje så klart.:)
Asså, orka sånna tråkiga "lekar" :s
Ja, sen höll några andra på, Emma blev princess hahahah tuffing va (H) <3
Sen körde vi danstävling, sån stoppar man musiken ska man stå still.
Vi körde den 2 gånger, kom till final i båda, första kom jag 2;a och andra omgången kom jag 1;a (H)
AHHAHAHA.
Ja, sen körde några limbo, hahahah alla fuska:)
Ja, asså helt failad klassfest, nästa gång ska jag fixa och då blir den bättre (H)
IIIIHHIHIHIH.
Efter skolan gick jag, micki & emma hem till micki en stund:)
Sen gick vi till husieskolan & mötte viki&bella:)<3
Sen gick vi till nils och träffa nils,oliver,fredde&simme hahaha:)<3
Ja, sen gick vi till ankdammen typ, jag&viki gick och snacka skit&så:)
Vi är bääst (h
Ja, sen hade vi snöbollskrig & sen gick nils hem vet inte varför?
Han sa inte ens hejdå :S
När jag kom hem åkte jag&magnus och handla blommor till bella&mamma, för de båda
har varit lite dåliga. :)
Så blev de glada hihi:)
Sen åt vi lasange, bella&magnus hade gjort den, riktigt gott:)
Ja, sen blir det frreeeedaaagsmys! ;D

PUSSHAAAAAJ
/PAULINABÄÄÄÄST





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0