2 januari 2010!!!! :))

haaj:)

Idag;

Evelina sa att hon skulle ta bussen vid 10 över 2, så jag cyklade dit då ungefär.
Sen smsar hon precis när jag har kommit dit; jag missa bussen!
Jag bara; nej!!!!!!!!!!!!!!! hahaha.
Så jag fick cykla hem igen hihihi.
Sen 10 över 3 så cykla jag dit igen&då kom hon :D
HAHAHA, sen gick vi till Fredde, så var Simme också där så gick vi ut.
Så ville inte fredde va hos sig, så vi gick och yra runt..
Sen sa alla att de ville hem till mig hos pappa, men så sa jag att jag var hos min mamma.
De ville dit bara för att spela buzz, så ja..
Sen gick fredde&simme till min pappa & ringde på, så sa min pappa att vi inte kunde vara där jag bara
YESYESYESYESYESYEYESYEYESYES!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHA, så glad jag blev ;$$
Så jag slipper städa som f*n sen :o
Hahahahahh, sen gick vi hem till Simon, så spelade vi wii och snacka typ och så:)
Och jag smsa med Simon och fler på Evelinas mobil hehe:))
Sen åt vi tacos:D
Hiihih, så gick Simmes storebror där och sjöng vackert och sådär:)
Där satt vi och skratta:D
HAHHAHAHA, sjukt kul.
Sen gick vi upp & snagga litta till ;) hhahaha, för er som inte fattar ; snackade lite till :)
Klockan halv 9 ungefär, följde Simon&Fredrik Evelina till bussen & jag cykla hem.
Och när jag kolla på min mobil, hade jag fått ett sms där det stod ;
Nästa buss kommer halv 10..
HAHHAHAHA och då hade Evelina missat bussen igen ;p
Hon är ju så duktig (YYY)
Ja, nu sitter jag här med mammas dator framför tv;n, så sitter de andra i min familj
och kollar på film :)
Jag tkr inte den är speciellt rolig så ja..

Puss och haaaj :D


/ pauliiiiinaaakuuung.



ahhahah skämtbild från julafton :)


Kommentarer
Postat av: eveliina

haha jag e kung på att missa bussar ! :)

tack för dagen bebii, älskar dig. <3

2010-01-04 @ 11:26:32
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0