26 januari 2010, tisdag:)

Halo :)
Dagen började med skolan, som vanligt fast ett litet +.
Lite bråk och så..
Men jag var inte med :)
Slutade vid kvart i 2, och då gick jag till videpriv & mötte viki:)
Sen gick vi hem till henne, åt mackor, eller PITA BRÖD HAHAHAHAHA.
Med pålägg (Y)
Och lyssnade på radio ;d
Sen när vi ätit klart kolla vi på fresh prince of bel air. :)  (tror det stavas så)
Och sen började ONE TREE HILL! <3
Ihihih, (A)
Sen vid kvart över 4 hämta pappsi mig, sen åkte vi till höjaskolan.
Så skulle paulinabäääst vaccinera sig mot svininfluensan (spruta 2).
Träffa EmelieÅbergis:D
Hon stod bakom oss i kön hela tiden, vi snacka knappt med varandra, haha
det kändes rätt dumt att stå där&känna varandra och inte prata ;$
Tog ca 12min för mig att för att få ta sprutan.
Asså det kändes knappt något, trodde faktiskt att det skulle göra mer ont ;p
Ja, sen åkte vi hem igen, sen åt jag fisksoppa typ med ris:)
Det var gott (AA)

Senare;
Halv 7 - 8 ska jag spela teater, :)
Första dagen hos de äldre nu, årskurs 6-9 :)
Jag gick i teatergrupp som var årskurs 4-6 innan, jag var den ända som gick i 6;an så
min teaterlärare ringde hem till mig & fråga om jag ville byta:)
Kanske har sagt det innan, men iallafall detta var isåfall repris ;)

PUUUUSSS, ÖNSKA MIG LYCKA TILL HAHAHA ;D

/PAULINAKIING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0