29 januari 2010, fredag:)

Tjenare:)
Skolan idag, var rolig ja:)
Som vanligt.
Vår klass är bäst (H)
Efter skolan stack jag&emma hem till mig&poppade popcorn till evelina hahaha:)
För hon fyller år idag you see:)<3
Så gick vi hem till Sandra, så var evelina,jeppe,izabella,gurra,sandra&nettie där:)<3
Så gratta vi henne, typ snacka&sånt. :)
Vi var på Sandras rum hela tiden, sen gick typ alla, sen till sist gick jag,gurra&jeppe. ;)
Sen kom jag hem, och vi åt sån wookgryta.
Inte speciellt gott, men det gick att äta iallfall.
Förlåt Maries jobb! ;) IIHIHIHI.
Sen kom Emma preciiiiis i tid:)
Sen kolla vi efter en film att hyra, sen gick vi till konsum&hyrde filmen och köpte caaandy (y'
Ja, snart ska vi nog kolla på filmen x]



PUUUUUUUSSHAAAIJ:)
/PAULINAKUUNG.



Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAH tack för popcornen ! :)<333

2010-01-29 @ 21:03:43
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0