tips på låtar

tiiiipppss ;

ice ice baby - vanillia ice
down - jean sean ft. lil wayne
watcha say - jason derulo
hey yo - brooke hogan
it's the same old song - pussycat
S.O.S (let the music play) - jordin sparks
meet me halfway - black eyed peas
let it be - beatles
fireflies - owl city
one time - justin bieber
always be my baby - mariah carey
jag skrattar idag - ison&fille
tik tok - ke$ha
touch and go - swingfly
about you now - sugababes
boys boys boys - lady gaga
I.Y.A - chris brown
kids - MGMT
girls just wanna have fun - miley cyrus
love sexy magic - ciara ft. justin timberlake
misery buisness - paramore


paulinaaaa(L)musikeeeen

favorit; ice ice baby - vanillia ice (HH) rkt bra.


hejdå:D



Kommentarer
Postat av: evelina

haha älsk du har kunglig musiksmak, precis som mig (A) blondpower you know :D

haha älskar dig ditt fina fan <33

2010-01-28 @ 09:08:57
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/
Postat av: evelina

haha älsk du har kunglig musiksmak, precis som mig (A) blondpower you know :D

haha älskar dig ditt fina fan <33

2010-01-28 @ 09:10:12
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/
Postat av: Fille :P

jag visste inte att du gilla vanila ice :P

2010-02-03 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0