100318, PLINAS FÖDELSEDAG! :D

Hej:)
Idag är jag glad, för jag fyller nämligen år. ;d
Dagen började med att min kära familj väckte mig med 1,2,3 vi gratulerar..
Jag fick chokladägg och gräddbullar av min syster :)
Och av mamma och Magnus fick jag ett armband från Thomas Sabo, alltså äkta silver! :)
Till det fick jag en berlock, som föreställer en fotbollssko :)
Och jag fick ett kort och bokstaven P, som man ska ställa på en hylla..
Vet inte hur jag ska säga det riktigt, det låter dumt hur som ;)
Magnus var så snäll så att han körde mig till skolan.
Och direkt när jag kom till skolan sprang Emma mot mig och skrek GRATTIS PAULIIINA!!!
Jag fick många sms, många kramar och många kort. :)
Efter skolan gick jag hem direkt.
Jag pluggade och fixade till mig lite.
Vid halv 6 körde vi till El Patio.
(En resturang.)
Jag beställde 3 rätters meny.
Att dricka tog jag cola.
Till förrätt tog jag nachos.
Huvudrätt var plankstek. Ryggbiff, potatismos och grönsaker.
Och till efterrätt blev det glas med chokladsås! :)

Snacka om att jag blev mätt sen ;)
Sen körde vi hem vid halv 8.
Lite senare när vi hade kommit hem, ca 5 minuter efter, kom pappa och ringde på dörren.
Han ville säga grattis och ge mig lite presenter, hehe ;)
Fick ett kort och tre skraplotter. :)
Jag vann på två av skraplotterna, 10 kronor på en och 20 kronor på den andra.
För er som inte kunde räkna ut det, blir det 30 kronor i vinst ;)
Sen duschade jag och nu sitter jag framför tv;n med min familj:)

Dagen har varit perfekt, tack alla som var med och gjorde den perfekt! :) <3

Kraaaam

/ Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0