100325, ett inlägg, finally!

Hejsan. :)
Har inte skrivit på några dagar..
P.g.a läxor & då finns det inget speciellt att skriva.
Bara, ja nu har jag pluggat buddhism blablabla..
Men jag har märkt att det inte är så många som kommenterar, sen vet jag inte om dom läser det
men det verkar iallafall inte så ;)
Det gör inget, jag har faktiskt bloggen för att jag tycker det är kul att skriva & för
såklart för att få besökare, men ja, gör som ni vill! :D

Idag har det inte hänt något speciellt, kul i skolan bara:)
Jag tränade idag, det gick inte speciellt bra för mig, det knakade till i mitt knä flera gånger,
asså inget allvarligt så, men det gjorde ju ont att skjuta osv..
Våffeldagen idag ju! :)
Har precis ätit våfflor, de var fuullt perfekta!
MUMS! :D
Ja, jag fick ett stativ igår, (vi firade mig i efterskott eftersom jag inte var hos pappa när jag fyllde år)
så jag testade det:)
Här kommer en bild.

haaaooow det! ;)
/Paulina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0