100330, tisdag ((:

Heeeello. :)
Idag träffade jag Sandra vid kvart över 12 tror jag.
Sen cyklade vi till ö&b, hehehe.
Vi stanna där helt länge, Sandra ville ju ha allting HHAHAAH :o
Sandras inköp ; EN GAMMAL POLIS HATT, GRÖN, 3 KR HAHAHAHAHA
GODIS, GODIS & GODIS
LÄSGLASÖGON FÖR 10 KR :O
HAHAHAHA, asså hon är heeelt sjuk:)
Mitt inköp; hårda cola-karameller
hhahaha. :)
Och sen bestämde vi oss för att cykla till jägersro center & då skulle hon såklart
skämma ut mig lite till.
Så hon tog på sin kepsen & sina läsglasögon och cyklade i det.
Sån är Sandra. :)
Men som tur var, tröttnade hon på att ha det så hon tog av det. ;)
Det tog rätt lång tid att komma fram till jägers, för vi cyklade i moootvind. :o
När vi kom fram till jägersro center träffade vi viki&micki vid glass kiosken. :D
Så satt vi & snacka ganska länge, om vad som hade hänt & hur Sandra skämde ut mig
när hon cykla och lite annat.. :)
Men de hade sedan tröttnat på jägersro & ville hem, medan jag och Sandra vill vara kvar lite till.
Då tog vi förväl av varandra.. :(
HAHAHA, nej men vi sa hejdå.
Så gick jag & Sandra och åt på Burger King ;D
Satt där i säkert 20 minuter. ;d
Sen cykla vi hem..
Nu sitter jag här, ensam & försöker att skicka över bilder från min mobil till min dator men
det funkar inte, så jag måste stänga av den&sätta på den ;@@
Intressant att veta.. :$
Håll tummarna för att det ska komma en bild på Sandras snygga keps & hennes snygga brillor! ;D
Kram. (L)
Hade tyvärr ingen bild på Sandra med hennes grejer, men dessa hade jag ;
och det var dags för sommarskor för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0