skriver om igår13 mars 2010, lördag

HAAAJSAN4
Spelade först 11manna-match mot skabersjö i svedala, vi vann med 3-0 :)
Bra spelat skabersjö. :)
Och bra spelat husie if! <3
Vi ääär bäääääst (Y)
Efter det, körde jag&pappa till mc donald´s och åt..
Tycker inte om mc donald´s hamburgare med kött, så jag tog en kicken burger och pommes:)
Vid kvart över 2 tiden kom jag till Sara Persson :D<3
Vi flummade & sånt, som vanligt :)
Till middag åt vi pizza, jag och Sara delade en calzone.
MUUUUMS!
Efter maten kollade vi på melodifestivalen. :)
Vi hejade på Salem Al-Fakir och Anna Bergendahl :D
Och Anna vann. :)
Värdig vinnare tycker jag.
Efter det sminkade vi oss ööövermycket till fjortisar hehe :$$
Det är ju kul (A)
Fullt seriöst.
Bild längre ner.
Ja, vi la oss vid kvart över 1 på natten ungefär, och somnade snabbt.
Pusshaaaj, skriver mer sen, för ska nämligen ha vuxenkalas ikväll
så ni får veta vad jag har fått & vad vi gjorde heheh. ;d
HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0