skriver om igår&idag. 6 mars 2010, lördag(L)/söndag.

Heelloooy. :)


LÖRDAG
Dagen började med att jag&laget sprang på bulltofta,
det var jättefint väder så det var heeeelt perfekt att springa! :)
Jag sprang 2,5 på 14 minuter & 10 sekunder utan att stanna.
YEEEAAH! (H)
Efter det kom evelina till mig:)<3
Sen efter en stund gick vi till fredrik & sen kom gustav ;d
Ja, vi var ute, så fick vi för oss att gå till ica maxi, så vi gick dit hihih.
När vi kom dit så visste vi inte vad vi skulle köpa & gustav har sånt "egetgodisförbud" som jag
kallar det :d
Så vi kunde inte köpa godis, sen ville vi ha kakor men det ändrades snabbt..
Och sen ville vi ha glas men ville inte ha pigelin hahaha, för dt var det ända vi
hade råd med om alla 4 skulle få varsin glass :P
Så vi köpte en fanta lemon istället, ;p
Och när vi hade köpt den så sa gustav att han inte drack läsk heller (Y)
VÄÄÄÄL PLANERAT!
HAHAHAHAHA..
Sen gick vi hem till fredrik & bakade kladdkaka :)
Resultatet blev helt perfekt! ;d
Kungar på att baka:)
Sen gick jag&evelina hem till mig igen vid kvart över 6, för att vi skulle äta. :)
Det blev tacopaj och våra grannar åt med oss ;D
Sen gick vi tillbaka till fredrik & då gjorde vi inte så mkt, satt typ och snacka en stund
sen gick vi till konsum, för vi ville typ?
Evelina skulle köpa något godis sa hon, så köpte hon 1 COLAFLASKA GODISBIT :|
Lönt liksom, men ja vi fick lite motion iallafall ;D
När vi kom tillbaka till fredrik så snacka vi lite till och åt popcorn.
Kvart över 10 ungefär kom gustavs bror och hämta honom, så då gick jag och evelina också hem.
När vi kom hem till mig spelade vi lite buzz hiihih. :$
Och åt choklad (Y)
Vid halv 1 var vi klara för sängen, och gick och la oss.
Det tog jättelång tid för mig att somna för jag hade helt ont i magen, vet inte varför ;o


SÖNDAG

VAKNADE AV EVELINAS MOBIL SOM HADE LÅGT BATTERI KVART I ÅTTA PÅ MORGONEN ;@@@
Försökte att somna om, men det gick bara inte så jag fick sitta och roa mig själv med min mobil,
skriva lite dikter & spela spel på evelinas mobil.
Kvart över 10 väckte jag henne.

Paulina; Drömde du någon mardröm eller något?
Evelina; Nej?
Paulina; Okej, för du hoppade runt och rörde på dig som en galning.. :p
Evelina; VA?!?! HAHAHHAHHA omg nej så pinsamt
Paulina&Evelina; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Som sagt, blondies ;D
Sen gick vi upp och åt och kollade på barnpogram:$$
Evelina tog bussen ganska tidigt, typ kvart över 1 tror jag?
Sen idag ska jag bara stanna hemma, fick inte speciellt mycket sömn..
Ska gå ut och ta lite luft snart..
Mäta några saker på huset, har läxa -.-

Hejdå:D
/p.


Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAH , skrattar bara jag tänker på det, så skämmigt, jag bara slår runt omkring mig ;$$

älskar dig blondiiiie. <333

2010-03-13 @ 20:51:03
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0