tisdag 9 mars 2010 :)

Hejsan. :)
Förlåt att jag inte har skrivit så mycket, men har inte haft tid..
Har haft ganska mycket läxor och så på sistone och jag vill ha bra omdömmen så..
Men nu skriver jag iallafall! :D
Skolan är inget intressant att berätta om, allting är som vanligt bara. :)
Efter skolan cykla jag hem..
Yes, you heard it, jag har börjat cykla igen:)
Det är ju inte halt längre!
Ja, så cykla jag hem och åt sen pluggade jag historia.
Kan det ganska bra, iallafall jag tycker det hihih.
Sen kvart över 6 ungefär, körde pappa mig till teatern & det gick ju bra idag:)
Vi gick igenom pjäsen&sånt, hon gav mig lite tips om hur jag skulle utveckla rörelser i min roll..
Och till de andra i min grupp också såklart.
Det var iallafall kul! :D
Klockan 8 hämtade pappa mig och sen när jag kom hem åt jag en pytteliten bit kladdkaka & sen fruktsallad:)
ÅÅÅH skit,  kom just på att jag har missat dating in the dark men skit samma..
Det var mycket roligare att webba med soledad, therese & michelle hihi ;D
Ja, imorgon är det studiedag så jag lägger mig lite senare idag. :)
Och har dessutom sovmorgon!!
YEES!
HEHE.
Jaja, ska göra mig klar och sånt nu och ta på pyjamas, mkt mysigare ;)

kram på er.

/paulinakuuung.



jag vet att ni gillar bilden:)
(den är på skoj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0