100326, S V E D A L A D I S C O T ! (L)


jag blev konstig på bilden :o

åkte till svedala discot igår med sandra&evelina:D<3
åkte vid 7 tiden & det var då det skulle börja så vi var helt nervösa för att vi 
trodde att vi inte skulle komma in haha, :)
när vi kom dit träffade vi först hanna,emma&elin:D<3
sen kom vi in & så träffade vi micki, viki, tristan, fredrik, oliver, nils, nellie, josefin, kajjan & sandra:D<3
ja, svedaladiscot var inget annat än bäääst hihi, från början våga jag typ knappt hoppa & sånt,
sen blev alla helt vilda & då blev jag också det hahaha:D


TACK FÖR KVÄLLEN, vi måste absolut göra om den:D

sandra evelina viki tristan oliver micki fredrik nils kajjan josefin sandra nellie hanna elin emma (LLLL)

Kommentarer
Postat av: paulinastuffing jao . (a)

(((LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

2010-03-27 @ 17:25:38
Postat av: evelina

taskig bild på mig :(

älskar dig , kvällen måste göras om <33333333333333333333

2010-04-10 @ 14:22:09
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0