20 sanningar om mig

1. jag lyssnar alltid på musik

2. jag älskar liseberg!

3. jag vill bli skådespelerska, om inte vill jag bli en sån som masserar folk:D

4. jag har alltid blivit kallad pau. eller plina haha:D

5. jag tycker om att blogga hehe:$

6. jag hatar falska personer

7. jag tkr att simpsons e skitroligt:$

8. jag ska till new york om två dagar:D

9. jag älskar att shoppa

10. jag heter anna i mellan namn

11. jag älskar risifrutti

12. jag älskar min systemkamera

13. skolan är roligt pga alla kompisar

14. jag tänker antingen för mycket eller för lite

15. jag gillar att träna

16. jag har svårt att lita på folk, vet inte varför

17. jag tycker normala folk är tråkiga

18. jag vill ha ny mobil

19. jag har en vääldigt konstig MSN adress

20. jag åt precis upp min fruktsallad:D



Kommentarer
Postat av: josse

jag ska till liseberg i sommar ! :DDD<3

2010-05-13 @ 23:01:06
URL: http://absolutjosse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0