101026

Tjeeena.
Idag efter skolan tog jag bussen till Lund för att gå på ansiktsbehandling med min mamma.
Ansiktsbehandlingen, åååh så skönt det var.
Hon tog alla sorters krämer & masserade mig i huvudet och så..
JÄÄÄÄTTESKÖNT !
När jag var klar kunde jag knappt lyfta huvudet haha..

Mamma och jag köpte hem mat från Burger King till oss och min syster, för vi
hade inte hunnit laga mat till oss.
För sen skulle vi nämligen träna.
Träningen gick väl sådär, jag har ont i min rygg så jag gjorde inte
alla övningar.
Sen har jag ont i min högra höft också på vissa "höftövningar" så dom fick
jag också hoppa över.. Det är inte så kul.

Nu sitter jag i soffan med Magnus, nyduschad och klar.
Vi väntar bara på att mamma ska duscha klart så att vi kan kolla på
lite inspelade tv-program.

HA DET BRA


Vadå torr om läpparna hahaha.. Men det var då det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0