Ganska Långt Inlägg, Är Du Redo?

Hello,
skolan idag var rolig, älskar våra torsdagar!

10.05 - 10.35 MENTORSTID
10.40 - 11.20 MUSIK
11.20 - 11.50 LUNCH
12.00 - 13.40 SO (MED 10 MINUTERS RAST OCKSÅ)
13.40 - 13.25 IDROTT

På musiken idag fick vi reda på att vi ska spela
en låt på piano, keyboard eller gitarr.
Vi fick välja mellan 4 låtar.
Jag och Emma blev "ett par" haha, så vi ska spela 2-4-6-8 motorway på piano. :-)

Och på idrotten, fick vi välja mellan att spela fotboll, basket, pingis, badminton eller att
hänga i ringar haha? :-)
Jag och Soledad började att spela badminton, skratta lika mycket som vanligt.
HAHAHA asså när har jag tråkigt med dig Soledad? :-)

Nu har jag precis pluggat lite fysik, satt mig nyss här och snart kommer pappa
med fruktsallad till mig. :-)
HAHA det är tacket han får för att han hjälpt mig med fysiken så bra. ;-)

Puss på er sötnosar !


HAHA jag vet att ni älskar bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0